La he cagat?
Hola adolescents !
Doncs aveure la meva consulta era per explicar-vos que ahir,vem quedar un grup de gent molt amics meus tots i ens ho vem passar d'allò més bé. També va venir el noi que m'agrada! I doncs tota l'estona vaig estar parlant mb el seu millor amic. Durant la quedada el que m'agrada i una amiga van estar tontejant i es volien liar. Jo li vaig dir a ell que si de veritat és el que volia que ho fes tot i que em sentés malamen. Al final la meva millor amiga i jo ens hem vem anar perquè ja era la hora i el seu millor amic també va pujar amb nosaltres. Tot el camí li vem explicar que a mi m'havia sentat molt malament allò. Quan la meva amiga va arribar a casa seva, ell i jo ens vem quedar sols. Després em va dir que el que podia fer per oblidar-me d'ell era liar-me amb un altre. Jo li vaig dir i amb qui? i ell va dir amb mi. Al final ens vem acabar liant.
Jo ara no se que fer perquè si s'entera el que m'agrada (que tots diuen que li molo jo) que me liat amb el seu millor amic... S'enfadarà i molt.
Li explico o serà millor que s'enteri ell i si ho puc evitar que no s'enteri? Mersiii.
Un fort petó adolescents !
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli AUlet. psicòlgoa d'Interpersonal.
Entenc que estiguis confusa, no acabo d'entendre eprquè li vas donar carta blanca a liar-se amb l'altre. Evidentment tampco entenc perquè ell et va demanar permisquan els seves intencions eren liar-se amb ella.
Si t'agrada és natural que et faci mal i que no vulguis que ho faci, ell decideix! és el seu problema! Tu tens dret a dir que no t'agrada que es lii amb altres si t'ho demana, i prou! a partir d'aquí que decideixi ell i ell es facir esponsable de si es sent culpable.
I de l'altre, doncs, no ho se, probablement se n'entererà, però els dos esteu jugant a aquest joc.
Si vols tallar-lo e´s millor expressar el que sentiu directament i no fer-vos mal jugant d'aquestes maneres.
una abraçada
ELi Aulet www.interpersonal.cat