Feta un lio...
Hola!
Tinc 15 anys i porto un mes i poc més amb el meu nòvio, ell en té 16. És un tros de pa, em tracta fenomenal, em respecta, em cuida... és a dir un príncep blau per algunes. Però el meu problema és: m'he plantejat més d'una vegada si me l'estimo o senzillament si m'agrada suficient per estar amb ell, ja que quan penso si em liaria amb algú altre que és més guapo estant amb ell, m'encantaria fer-ho però no ho faria perquè després em sentiria malament. També he arribat a la conclusió de que m'agraden més els cabrons, perdó per la mala paraula, que els bons. Sé que els més "malotes", per dir-ho així, no s'arriba a cap lloc només et fan mal.
Què he de fer? Ell ja m'ha confesat que s'ha enamorat de mi, no sé si creure'm-ho ja que tinc dubtes perquè portem molt poquet, justament ahir em va dir t'estimo cara a cara i em vaig quedar bloquejada, no sabia que dir-li, al final li vaig dir que jo no en conya i seguidament li vaig donar un petó, ell no es va moure i m'ho va tornar a repetir unes quantes vegades fins que li vaig dir que jo també . I si el deixo i després el trobo a faltar? Tinc por d'estar jugant amb els seus sentiments.
Perdó pel totxo que he escrit, però necessitava desfogar-me amb algú que no fossin les meves amigues!
Gràcies i un petó!
InterPersonal

Hola carpediem! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. En aquesta situació et diría que la sinceritat és el més important!! Quan algu t'estima més i tu no, sempre hi ha una part que s'ha d'acceptar que fa mal a a qui estima més o està enamorat pel fet de no ser un amor correspost. Això forma part de les coses que té la vida. El que pots fer per aclarar-te seria fer una llista de pros i contres de seguir amb ell o no. Fes -la amb molta sinceritat, tenint en compte el que t'agrada d'ell, el que no t'agrada , el com et tracta, el que tu valores en una relació, etc. Valora també els pros i contres d'estar amb un malote. Observa si un malote et pot donar el que necessites en una relació, o si només et donarà: "estar amb algu amb un aspecte físic de guapo!"Tu decideixes el que valores i llavors cal acceptar les conseqüències de les nostres decidions!! Si creus que jugues amb els seus sentiments, la sinceritat t'ajudarà i com més abans millor, el mal no serà tan gran! Sort! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:Elisabet Aulet Psicòloga