Hem preocupa
Hola, fa un any que no hem veig gaire be físicament, l'any passat vaig aprimar uns 5/8 kilos, perquè hem veia i hem veig grassa,ara peso 46,7 kilos i faig 1,58m, es molt o poc? Perquè jo hem veig grassa de cames i de panxa... I començo a agoviarme...La gent hem diu que estic perfecte tirant a prima, però jo no m'ho crec... Ajuda siusplau!
Sara Bujalance

Hola Lauureta19! El teu pes actual és més aviat baixet, o sigui, que està prima i és molt perillós que aprimis encara més, ja que podries tenir problemes seriosos de salut. Fins i tot podries acabar tenint un problema tan greu com l'anorèxia, que és un trastorn mental greu. El que has de fer per estar tranquil·la i assegurar-te un bon pes és menjar de tot, variat, equilibrat i fer esport habitualment. Parlar amb la teva familia i amics sobre com et sents t'anirà bé per trobar-te bé amb tu mateixa i evitar que la preocupació pel pes es converteixi en un problema. Molts petons!!