ajuda urgent!!
Hola bonees, tinc un problema... Resulta q a primaria estava enamorada dun noi, i es veu q ell ho estava de mi, pero com cap dels dos ho sabiem dons mai vam estar junts, i al començar linsti dons vam anar a diferentns instis i ens vam separar. Pero al començar el bat em vaig fer molt amiga dun noi, el meu actual millor amic, i resulta q el meu amor de primaria i ell son millors amics. Ara vaig a la uni, i desde q vaig tornar a veurel ja fa dos anys sempre se maccelerava el cor i em posava nerviosa, pero ell tenia novia... I ara fa dos mesos q van tallar, pero el problema es aquet, q el meu millor amic porta dos anys pillat per mi, sem va declarar i li vaig dir q no, i no sap res de q magradi el seu amic. QUE FAIG??? El seu amic no crec q el traicioni, pero es podria dir q porto 9 anys enamorada daquet noi... :'(
InterPersonal

Hola amandadufff96! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs deu ni do, fa temps que esperes el moment de passsr a l'acció! Potser ja n'hi ha prou de postergar!
Entenc que et pensis en l'amic! però e´s cert que tamcé hem de fer cas al que sentim i ser sensats! Si sents això t'has de plantejar fer el pas. Potser li sap greu a l'amic! a vegades passen aquestes coses que no podem controlar que tot segueixi perfecte i igual
Pren la decisió, pensant en tu i comrpenent els altres,pensant de quina manera pots ajudar a l'amic a que et pugui comrpendre i posar-se al seu lloc. Tampoc pots controlar com s'ho agafarà, hauràs d'acceptar les cosneqüències. Tui decideixies!
ELi AUlet www.interpersonal.cat