Vull un gos!
Hola, em dic Laura i m'agradaria molt tenir un gos però els meus pares noe em deixen... :( fins i tot un conegut que té una gossa que ha fet cries diu k tant si com no m'hen vol donar una!! però tot i així no em fan cas.. Ja els hi suplicat i els hi e dit més d'un cop que m'en cuidaré i seré responsable però.. ells no em fan cas!! NECESSITO AJUDAA!!
InterPersonal

Hola laura 111! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. En aquesta situació pots fer un últim intent, encara que sembla que els apres t'ho han deixat molt clar. Digues que t'expliquin totes les raons de perquè no en volen, perquè així ho podràs entendre millor. Parleu de les necessitas i resposabilitats que requereix un gos i de com les assumiràs i si les pots i ets capaç d'assumir-les. Demana'ls-hi tot, totes les pors. Parleu de com seria tenir un gos i porteu la situació com si fos real. Intenta fer un pacte amb ells de tot el que et responsabilitzaras i com compensaras les despeses del gos (veterinari, aliments, etc). Un cop intercanviada tota aquesta informació, mira si hi ha opció a pacte i poseu els acords per escrit i els penjeu a un lloc visible! Sigues tu també molt conseqüent de la vida amb un gos i posa't al lloc del gosset, si no l'accepten els teus pares, serà feliç? Pensa que les normes a mesura que ens fem grans s'han de pactar, però els pares poden tenir la última paraula si viviu al mateix sostre. ànims!! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk.Elisabet Aulet Psicòloga