Una frase em va canviar la vida
Hola tinc 11 anys peso 38 kg i medeixo 1.50. i ara t'explicaré el que hem passa i la meva història:
Fa mes o menys un any hem vaig pesar amb la meva germana i la balança va marcar 37 kg icom que ella es més petita que jo i més prima va dir:
Peses molt!!!
I jo m'he la vaig creure. Hem vaig arribar a aprimar fins a pesar 32 kg. Però un dia, en un dinar familiar vaig menjar normal, des d'aquell dia menjo normal (es el que crec jo. Però al començament de curs hem va vindre un altre "atac" per aprimar-me i ara hem veig grassa. Intento aprimar-me però hem costa molt.
Fa un més aproximadament vaig començar a tindre una angoixa terrible. Estic desmotivada i tinc l'autoestima pels terres. Cada dia penso que la meva vida es una merda i que hem vull morir.
La meva millor amiga està molt preocupada, la meva mare també i la meva tutora igual però no sé com explicarlsi el que hem passa perquè no sé si es un transtorn alimentari, un problema psicològic o un problema d'autoestima.
Sara Bujalance

Hola lluna1999! Gràcies per compartir amb mi la teva situació, pel que expliques imagino que ho estàs passant malament. Per tot el que dius és possible que estiguis patint un trastorn de la conducta alimentària. Aquestes malalties són malalties de tipus psicològics, són molt greus i fan molt de mal, sobretot a nivell d'autoestima. El que has de fer per evitar que la teva situació empitjori encara més és parlar amb els teus pares sobre el que t'està passant. Tu no tens la culpa del que t'està passant, i ells volen ajudar-te en tot el que et passi, la seva prioritat és que estiguis bé. Parla amb ells el més aviat possible, si no saps com començar, ensenya'ls la consulta que m'has enviat. Si necessiteu orientació, truqueu-nos a Fundació Imatge i Autoestima (93 454 91 09). Molts ànims i molts petons!!