Coquetejar...
Bon dia! Mireu, tinc 15 anys i encara mai he quedat amb un noi a soles, ni que sigui un amic. Sóc bastant reservada i distant, si no tinc moltíssima confiança no faig abraçades ni res, i tinc la sensació que per agradar una mica més n'hauria de fer d'abraçades i coquetejar mes amb nois. Però ho intento i no puc. I veig que les meves amigues ho fan sense cap problema però jo no tinc forçes suficients per fer-ho. Hem podeu donar algun consell?
InterPersonal

Hola mimii! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs no cal que facis el qeu fan les teves amigues, ho pots adaptar al teu estil i al teu ritme.
Cadascú ha de ser tal com és ell i ser així d'autèntics és el que ens dóna xispa.
Si vols millorar en ser més oberta, pots començar a fer petits canvis i a poc a poc veuràs com et vas motivant a fer canvis més grans. Per exemple, comença saludant més, xerrant una mica més...etc...o per on tu vegis que seria le teu principi. A poc a poc vas fent passos, com si es tractés d'una escala que cada graó tingui un pas que requereixi un xic més d'esforç.
Endavant!
Una abraçada
ELi Aulet www.interpersonal.cat