La nena de la ciutat<3
Em mola molt una nena de la meva ciutat i ella no em fa cas... A vegades soc el "pesat" per ella pero a vegades el "mono" no se que he de fer. Jo estic molt enamorat d'ella pero ella nomes vol una relació d'amistat.Que faig? Continuo a vere si agafa interes o la oblido? Ajudaa siusplau!
InterPersonal

Hola heey heyy! Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs anem a veur com t'ajudem! Està bé que et plantegis si val la pena seguint fent esforç´per aquest amor.
Pots intentar donar-te un temps de marge i no fer res per acabar de decidir si val la pena lluitar per ella.
Valora com et sents i com van anant els coses durant un temps i, si res no canvia , llavors potser si que el més sa i positiu per tu mateix serà oblidar-la. Marca't quan temps estàs disposat a esperar, i llavors ja prens la decisió definitiva.
No pot ser que un amor que no tira endavant et prohibeixi viure altres experiències.
una abraçada
ELi AUlet www.interpersonal.cat