M'agraden dos :'(
Hola! No se que fer! Estic sortint amb un noi que m'agrada molt i amb el que sòc molt feliç per ara però hi ha un noi que també va a la nostra clase que li agradava i es va quedar molt trist quan es va assabentar de que l'altre noi m'havia demanat sortir. La pitjor part és que a mi també m'agrada i ara no paro de pensar i de somiar en ell! Estic molt confussa perque m'agraen els dos! Ajuda!!
Elena Crespi

Hola!
Ara és quan has de prendre una decisió important... et quedes amb qui ja estàs o t'arrisques i ho intentes amb l'altre.
Que hi pensis i inclús hi somiïs no vol dir res, és normal que quan algú t'agrada se't coli en els pensaments i en els somnis però ets tu qui ha de decidir què fa.
Creus que l'altre noi et pot fer tant feliç com la teva actual parella?
També és important que deixis que el temps vagi posant les coses al seu lloc i vegis com evolucionen els teus sentiments. No tinguis pressa per prendre una decisió com aquesta!
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com