bf
hola, tinc 15 anys, i vaig començar fa dues setmanes a porvocar-me vomits ja que em veig súper gorda.
Fa molt que tinc súper poca autoestima, i crec que necessito anar al psicòleg o parlar-ho amb algú que no sigui de la meva família ja que no tinc gaire confiança, però tampoc els hi vull dir als meus pares que m'hi portin perquè tinc por al que em diguin, o que em mirin malament o que em controlin cada cop més. Però en part, necessito ajuda.
QUE FAIG?
InterPersonal

Hola laieee! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs estàs en situació de risc amb els vòmits. Et recomano que et plantegis molt seriament el tema dels vòmits. Alterar el cos d'aquesta manera té conseqüències molt complicades. Que hi hagi gent que hagi caigut en aquest comportament, no vol dir que no sigui de risc.
Et recomano que escriguis en el fòrum d' alimentació!
La autoestima passa per estar satisfets amnb la vida que portem, mira què realment t'agradaria millorar de la teva vida, coses que realment depenguin de tu i que siguin canviables. Si et dediques als teus hobbies, a divertir-te i compartir amb la teva gent, a implicar-te en les teves responsabilitats, etc...et sentiràs satisfeta, eficaç, capaç i per tant, la teva autoestima estarà positiva.
Depèn de tu! Observa el que si funciona de la teva vida i que no canviaries per res! Fer teràpia és una opció , sprenen moltes estratègies!
una abraçada
Eli Aulet www.interpersonal.cat