Estudi
Hola, tinc 16 anys i estudio el batxillerat social. De moment no em sembla gaire complicat però més endavant i l'any que ve em començaran a posar molta canya.
A les classes em costa molt concentrar-me. A algunes fins i tot m'adormo(literatura castellana i filosofia). Com puc prendre més atenció i millorar en la l'aplicació a la classe?
També digui'm si és qüestió de menjar, de l'esport, de l'estrès, etc.
MOLTES GRÀCIES
InterPersonal

hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs,pot ser que si creus que no tens una rutina i hàbits estables (son, menjar i gana) estigui alterada la teva concentració i memòria. Té més relació i importància del qeu et penses tot això. Quan no anem bé de son, o no mengem bé o no fem exercici, estem més vuñnerables, o apàtics, o amndrosos i això, evidentment, perjudica a la concentració, obligacions i presa de decisions.
Per prendre més atenció pots mirar de fer petits canvis. Per exemple, demana per seure més endavant, agafa apunts, utilitza colors diferents pels apunts i coses a remarcar, utilitza l'agenda per organitzar (obligacions i activitats d'oci), etc...
Estudia una estona a casa, així , com més t'impliquis veuràs com també et motives més i la teva atenció millora
ELi Aulet www.interpersonal.cat