TEMA NOIS URGENT!!!
Fa uns dies vaig coneixer a un noi pero te 6 anys mes que jo i ell hem vol coneixer pero jo no vull ja que es molt gran i tot aixo. No se que fer per dir-li que no el vull coneixer, habia pensat en dir-li que tinc novio i que ell no vol que parlem ni res, que s'olvidi de mi pero no se si s'ho creura. Que puc fer? Jo no el vull coneixer. S'ho dic o li podo una excusa?
Tambe vaig coneixer a un altre noi pero aques es un any mes gran i parlem molt i no se que fer perque hi ha dies que no podem parlar per culpes del examens i quedar no podem perque vivim a 30 min o mes. Sempre parlem mer skype sense cam, pero jo vull el su Whatsapp i no se com pedir-lo i que tambe anire aquest cap de setmana on ell viu i ell vui vere pero em fa molta cosa dirs-ho. Ayudeume siusplau!!!
InterPersonal

Hola Emma ! Sóc l'ELi AUlet. psicòloga d'Interpersonal.
Doncs tens tot el dret a dir-li que ara mateix no sents aquesta curiositat per fer un pas més i coneixe'us més. No cal donar-li més explicacions i menys excuses. Serà més profitos per tu que afrontis la situaicó amb honestedat i diguis clarament el que sents! Tens tot el dret a defensar i expressar el que sents. Semrpe amb un to amable es pot dir el que es vol. Si els altres no accepten les nostres respostes, el problema ja no és nostre. És impossible viure satisfent a tothom.
Per l'altre noi que t'agrada, doncs et serviria el mateix que et dic més amunt. Tu esculls, ell té dret a dir que si o no, però ets ben lliure de demanar-li.
Endavant!
Eli Aulet www.interpersonal.cat