Amor...
Hola em dic Laia i volia fer-te una consulta.
M'agradaria molt si em puguessis ajudar jeje.
Mira,al mes de febrer d'aquest any vaig començar una relació/rollete amb un noi. Ho vam deixar al cap d'un mes, osigui que no va durar molt la cosa. Però encara no l'he pogut oblidar. Ja sé que als 12 anys
aquest tipus de relacions no funcionen, i si em dones la raó en que no funcionen les relacions quan som tant petits,m'en alegro. Perquè ara està sortint amb una altra noia i a veure si ho deixen aviat :D
Pensaràs que es una mica "mujeriego" o que va de flor en flor, però jo i ella som les úniques que em sortit amb ell, en el fons no ho és, jo el conec, te tota la vida, i sé com és.
Bueno, que m'en vaig del tema, que no el puc oblidar, no sé que fer, jo vaig al A i ell al B i em va bé avegades perquè el vull oblidar i si va a l'altra classe doncs no el veig i em va millor. Peró quan el veig la majoria de cops està amb ella i em toca bastant els nassos a-a.I també em molesta que a vegades quan jo el miro ell també m'està mirant i em quedo en plan "Ok?" osigui jo crec que encara sent algo per mi peró no sé,no entenc els seus sentiments. És un fals de merda, en un grup em va tocar anar amb ell i li va dir a la seva amiga: "Pff,quina merda,em toca amb la Laia" i ella m'ho va dir a mi, però després em parla,riu si dic algo, em demana material,enfi.
Que creus que he de fer? M'esforço i l'intento ignorar? Lluito per ell(encara que no li agradi)? Ajuda'm siusplau! :c Espero no haver-me enrrollat gaire haha.
Moltes gràcies! ^^
Laia.
InterPersonal

Hola laaia23! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs sembla que hi ha una part de tu que no està massa contenta delq eu passa tan amb l'altra noia, com amb lo injust que és amb tu ( això de mirar-te però davant dels altres fer aquests comentaris deu ser dur...).
Has de decidir tu el que vols fer. Si valdrà la pena l'esforç! i si vols fer l'esforç per lluitar per algu que té els coses tan confuses, pel que tu dius. Tu decideixes afrontar o no aquesta lluita!
Per altra banda, pensa que és natural que el trobis a faltar encara. Desenamorar-se també necessita un temps. Com més centrada estiguis amb tu mateixa i en el que t'agrada, menys temps el tindràs al cap. SI t'esforces en fer això tindràs resultats positius!
una abraçada
ELi Aulet www.interpersonal.cat