NO HO ENTENC!!!
Hola,
Doncs mira ja fa dues setmanes aproximadament un amic meu de tota la vida i jo ens vam comensar a liar, el cas es que pottem aixi des de llavors, i jo tinc dues preguntes:
1. No se el que som exactament perque quan quedem sols esta super carinyos amb mi i si anem pel carer sols som com inseparables, tota l'estona de carinyets, pero quan quedem amb mes gent, casi no parlem, es com si no ens portessim gens i jo aixo no ho entenc.
2. I l'altre cosa es que jo li he esplicat que estic de lio a les meves amigues pero elles no ho entenen diuen qu com puc estar de lio amb un nen i que no estiguem sortint, jo se que ho fan perque a mi no em facin mal, pero no se com fer-lis entendre que a mi m'agrada estar aixi.
a bueno hi ha una altre cosa ell sempre vol passar a mes tipo masturbarnos i tal pero jo no vull i no para d'insistir que faig?
InterPersonal

Hola minnie! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
1. Doncs potser fa falta donar una mica de temps per a tenir me´s confiança. Si que és positiu que no us hagiu d'amargar del qeu sentiu i pogueu sentir-vos lliures davant dels altres. Pots parlar amb ell dient que això et sembla estrany i que et té encuriosida el perquè passa. Potser si tens una resposata podràs comprendre-ho millor o el podràs ajudar , si és que vol ajuda el tema.
2.Si estàs bé així, és la teva decisió. No hem de viure la nostra vida com volen els altres. és bo escoltar-los, però cadascú decideix el que vol fer i això si, ell mateix s'ha de fer responsable dels seus actes i d'assumir les conseqüències, siguin quines siguin.
3. Si no estàs preparada , li has de dir que no. Ell tampoc està preparat per fer el vostre públic. Per tant, cadascú amb els seus ritmes, a respectar-se un mateix i també a l'altre. SInó hi ha acord en això, més val plegar veles perquè és molt perjudicial mantenir una relació on no es pot aprendre a pactar i respectar.
Endavant!
Eli AUlet
www.interpersonal.cat