nose que em passa
ultimament nose que em passa. osigi esque noto que no estic be amb mi mateixa i que no se qui soc. Em deixo portar molt per les altres persones i faig molt tot el que veig. em deixo portr molt. i arriba un moment que janose com soc... i es que no se com ferho per arreglarme...
InterPersonal

Hola llunacarreras,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure!
Primer de tot et diré que som éssers socials i això vol dir que necessitem als altres per viure i estar bé. És normal que vulguis apropar-te a les persones i potser acabis pensant que estan influïnt massa sobre la teva manera d'actuar.
Et recomano un exercici: Abans de prendre cap decisió, para un moment a pensar si et ve de gust o no. Busca quina és la sensació que et transmet el teu cos i així sabràs què sents tu. D'aquesta manera, encara que acceptis aquella invitació, podràs discriminar si ho fas perquè tu realment volies, o perquè els altres t'han influit.
És una bona manera per aprendre a discriminar i veuràs com prens més decisions per tu mateixa que el que creus!
Una abraçada!
www.consultajove.cat