Què vol exactament?
Hola adolescents!! Volia fer una consulta sobre nois...Vaig estar sortint 3 mesos amb un noi que m'agradava moltíssim, però un dia, no sé perquè, ell va decidir deixar-ho, mai m'ha volgut dir les raons del perquè ho va deixar...i li he preguntat moltíssimes vegades però ell diu que no pot dir-m'ho.
Vam estar un temps sense parlar i ara ens tornem a parlar, com a amics, o aixo suposo... Un dia em va dir que estava ratllat perquè no m'havia oblidat del tot ell a mi...Quan parlem, tontejem, quan ens mirem, ens fem miradetes i rialles...no se què pensar...Inclús m'ha demanat per quedar un dia ell i jo a soles... A mi em va costar moltíssim oblidar-me d'ell, però ara com veig que tornem a tontejar doncs nose...putser em torna a agradar...realment estic mooolt confusa...que puc feer?
InterPersonal

Hola Mofletees,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
A vegades hi ha històries que queden inacabades! És normal que vulguis una explicació de la seva distància. Entenc que va ser una relació molt especial per tu i que segurament et va fer molt mal la seva reacció.
Jo no puc dir-te què has de fer, però sí recomanar-te que et protegeixis! Si vols tornar a apropar-te a ell, sigues prudent, demana que expliqui què li va passar i per què ha tornat ara. I, sobretot, planteja't tu si estàs disposada a tornar a viure tot el què has viscut per oblidar-lo.
Una abraçada
www.consultajove.cat