ajuda siusplau:'(
Hola! Bueno... primer de tot vull dir-ho's que aquesta consulta es d'amor, necessito ajuda!
fa quatre anys que estic enamorada de un nen... ens tenim molt de carinyo, fins i tot ens diem cosins! ell no viu a Barcelona com jo, si no que viu a Girona, i molts fins de setmana me'n vaig a casa seva durant uns quants dies, a estiu m'envaig tot l'estiu alla. Estic enamorada, ESTIC MOLT SEGURA i es que ell de vegades em fa sentir com si ell també ho estigues, esta tot el rato a sobre meu, tot el rato m'esta abraçant etc... i aixo m'encanta. Pero se que no li agrado, perque fa poc li vaig confessar els meus sentiments, pero ell no em va dir que jo li agradava, només notava que des de aquell dia em tractava millor. Una mica més tard li vaig demanar sortir, pero ell em va dir que no li agradava. Des d'aquell moment que va ser fa un any més o menys, em vaig dir a mi mateixa que el tenia que oblidar, m'havia trencat el cor. Vaig estar un mes plorant, sense anar a Girona, pero com que la meva cosina es la que em porta a Girona, vaig tornar a anar. Jo al cotxe estava decidida de que ja no m'agradava, pero no m'havia oblidat d'ell, encara estava enamorada. A passat un amy i encara estic enamorada d'ell, fa poc em vaig enterar de que tenia novia, i aixo, es lo que m'ha decidit a oblidar-ho del tot,e eliminat totes les conversacions, totes les trucades, tots els sms, pero no m'ho puc treure del cap, encara ploro cada nit, encara s'em trenca el cor quan veig les publicacions que li fa a la seva novia... QUE PUC FER PER OBLIDAR? em sembla impossible despres d'un any...
GRACIES!
Elena Crespi

Oblidar a algu és molt difícil! tu mateixa ja ho estàs comprovant. I, de moment, cre cuq eho estàs fent molt i molt bé i ets molt valenta.
L'amor només pot donar-se quan tots dos sentiu quelcom i si ell no sent res, evidentment, el millor que pts fer és desenamorar-te. Com? doncs no hi ha una fòrmula o recepta màgica però és important que facis coses que t'agradin i que ocupis una part del teu temps fent allò que t'anima que et fa sentir millor i que et motiva de manera positiva?
Quines aficions tens? què fas amb els teus amics i amigues?
Evidentment no pujar tant a Girona t'ajudarà a anar creant un nou món on ell no en sigui el protagonista... t'animes a començar a crear aquest nou món on facis aquelles coses que t'agraden? i mica en mica aniràs pensant en d'altres coses i aniràs preparant el teu cor per anar-lo deixant anat i oblidar-lo. Però no s'oblida de cop i volta...
T'envio molta energia des d'aquí!
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com