Urgent!! gorda, segons me mare caure a l'anorexia...
Pfff per on començo?? a veuree medeixo 1,70-71 i pes 58kg... avans pesava 65 i em veia MOLT grassa, me aprimat fent esport i posantme a dieta (osigui que menjo be i saludable i tal) el problema es que encara em segueixo veient bastant grassa. La gent diu que m'he aprimat bastant, pero eske al meu insti TOTES son molt primes i tal. Les meves millors amigues em diuen que soc tonta perke ja estic prima i no menjo bolleria ni xocolata, pero les meves cames son gegants i tinc una mica de panxeta. Se que no em deuria comparar amb les altres pero no ho puc evitar... al costat de la gent semblo una vaca.
He lleguit comentaris sobre temas força iguals, pero no vull que em digueu lo tipic de que estic molt be per la meva altura, que no m'hauria d'aprimar més... Perque hi ha gent que per exemple pesa lo mateix que medeix i li eu dit que esta be, i jo se que no es aixi. Siusplau sigueu sincers enserio, vull que em poseu lo que penseu de veritat. Utilitzo una 38 de texans, tinc les cuixes Molt gordes.
Quin seria el meu pes ideal??
Em podeu dir exercicis per aprimarme a casa?? Mercii enserio. (si poguessiu contactar amb mi per parlar sobre aixo u agrairia...)
Sara Bujalance

Hola! Encara que no vulguis que t'ho digui, t'ho he de dir, estàs molt prima, i has d'anar amb molt de compte perquè si continues aprimant pots acabar patint una malaltia tan greu com l'anorèxia. 65 quilos és un pes correcte per la teva alçada, així que no calia que aprimessis res, i menys estant en edat de creixement. A més, tot i haver aprimat sembla que encara no en tens prou (tot i que tothom et diu que estàs prima), i això és molt perillós perquè pot estar indicant-nos que estàs començant a tenir problemes seriosos amb el menjar i el cos. Aquests problemes són greus i poden fer molt de mal tant a la persona que ho pateix com al seu entorn. A més, quan algú comença a tenir problemes amb el pes i el menjar mai arriba a sentir-se prou prim, ni a sentir-se satisfet amb el cos, de manera que cada és pitjor. Per mantenir un bon pes només cal que mengis equilibrat i que facis esport habitualment. Res més funciona, de debò. El que sí és realment molt important és que parlis amb la família i els amics sobre com et sents, ells t'ajudaran a sentir-te bé amb tu mateixa, acceptar-te tal i com ets, i evitar un problema com l'anorèxia. Molts petons!!