Amor-M!
Hola,tinc un petit problema, el meu millor amic, es va liar amb mi quant no tenia novia, llavors va sorti amb una i ara an tallat, amb va dir que es volia torna a liar el que passa es que clar, jo si es lia per amor pos vale pero sino no, i nose que fer, per que quant li demano si es lia per amor o per necesitat amb diu que m'estima, i res mes i nose.
Jo nose el que sento, perk com a millor amic estic super be amb ell, sempre amb fa somriure i eso, pero esk si vol algu mes ( com lio) vull k sigui per amor no per necessitat. Ajudemue siusplaaaau !!!
InterPersonal

Hola Laureta,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Jo no puc dir-te què sent aquest noi per tu, només ho sap ell. Però puc dir-te dues coses:
La primera és que sovint la gent acaba repetint el seu comportament. És a dir, si en un passat s'ha comportat de certa manera, és molt possible que ho torni a fer. Bàsicament perquè és més fàcil que plantejar-se canviar.
La segona és que et centris en tu. Què vols tu? Vols una parella o vols un lio? Què esperes d'una parella? i d'un amic? Un cop tinguis la resposta a aquestes preguntes, podràs valorar què esperes d'aquesta amistat.
Una abraçada
www.consultajove.cat
Laureta
Mooltes gràcies per respondre, a mi m'agradaria fer un pas amb ell ( novios) perk jo a ell el valoru moltissim pero esk ell amb mi nose si vol algu, i nose qe fer ni que dir, moltes vegedes amb poso gelosa quant esta amb altres pero esk nose que vol ell, creec k no vol res amb mi, nose si deixarlo de parla o que hauria de fer. Io tiinc les coses clares pero ell nose el que vol i amb fa por demanarli, ya ens em liat 2 cops, i tinc por de les consequencies. Ajudam Laia Sala:(
InterPersonal
Hola Laureta,
Tenir les coses clares i saber què vols és el millor que pots fer! Ara el que toca és veure si ell sent el mateix que tu. Hauràs de demanar-li què busca ell ara, si vol una relació o no i, en funció de la resposta que et doni, prendre una decisió.
Sé que potser serà difícil i dolorós, però has de pensar en el què és millor per tu.
Molts ànims bonica!