Triangle amorós
Hola Bona nit. M'agrada un nen de la meva classe, però desde ben petita. Potser es el que tagrade de la teva classe, però ja faig 4t d'ESO i sento el mateix. Però la meva millor amiga també ho està del mateix noi... El que passe que ella no sap que jo sé que ella està enamorada(que si que ho sé). Però ella si sap que jo estic enamorada d'ell. Tinc por de perdre una amistat i tambe de perdre el noi que m'agrada... No sé el que farie si el veigués amb una altra. També me podrieu dir com aconseguirlo? Mercii ^-^
InterPersonal

Hola Karlota,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Els triangles amorosos tenen això... que sempre hi ha alguna persona que en pateix les conseqüències. Et toca escollir per qui apostes i fer-ho de manera honesta. És a dir, si vols intentar alguna cosa amb aquest nen i conèixer-lo més.... hauràs de parlar amb la teva amiga i explicar-li què sents. Tu hauràs fet el correcte per protegir la vostra amistat, però no pots controlar la seva reacció.
Per altra banda, si creus que un noi no us pot separar, també has de parlar amb ella de la teva decisió i intentar oblidar aquest noi.
Sé que no t'estic ajudant massa, però no puc prendre la decisió per tu. Has de ser tu qui la prengui coneixent les possibles conseqüències.
Una abraçada!
www.consultajove.cat