grans :(
sóc la nena de la clase que té més grans, m'han dit que l'alimentació hi influeix molt, voldria saber quin tipus de menjar no és recomenable menjar... sisplau digueu-me que la nutella síiiiii!!!
Sara Bujalance

Hola! L'alimentació té a veure amb tota la nostra salut, inclosa la salut de la pell. Per evitar grans és important menjar de manera equilibrada i moderar el consum d'aliments com la nutella, per exemple. Això no vol dir que no puguis menjar nutella, sí que pots, el que no és recomanable és menjar-ne molta cada dia. A més, tot i que l'alimentació té certa influència sobre els grans, surten, sobretot, per un tema hormonal, per això surten a l'adolescència, pels canvis hormonals. Prova de netejar-te la pell amb un sabó antiacné, i si cal, visita un dermatòleg. Molts petons!!