amigues?
hola, no sé que fer, estic superconfusa, no sé qui són les meves amigues, una em cau bé bueno... però s'em comença a fer pesada. vol que totes les coses les fem juntes, i quan jo vull fer una cosa que ella no vol s'enfada, és mooooolt rara. l'altre, fa des de P-3 que som amigues, la diferència és que abans erem millors amigues, però a 6è ens vam començar distenciar i bueno ara té altres millors amigues, i jo, què hi pinto? per ella ja mai podré tornar a ser la seva millor amiga. però sembla que amb qui més m'entenc és amb la segona, tot i que... abagades pasa de mi i s'inventa excuses perquè no vagi amb elles al pati, però ho entenc, no sóc la seva millor amiga...
sisplau nececito ajuda estic feta un embolic!!! :s
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
L'amistat, com qualsevol relació humana no és sempre igual, va canviant i evoluciona a mesura que les persones que la formem també anem canviant.
És natural que sentis que cap de les dues amigues acaba de complir les teves expectatives d'una bona amistat, però també és molt enriquidor que obriu el vostre ventall i conegueu gent nova. Així podeu veure noves maneres d'entendre el món i també l'amistat.
Has de tenir clar què esperes d'una amistat i si algú no ho compleix, parla i explica-li com et sents. Si no fa cap canvi per part seva... potser vol dir alguna cosa, no creus?
Una abraçada!
www.consultajove.cat