estic enamorada
fa un any que he conegut a un noi, i me he enamorat d'ell , peró ara el vull olvidar perque ell diu que no tenim possibilitats , peró el tinc enganxat... les meves amigues m'han ajudat peró no em serveix de res ... sisplau ajudeume a olvidarme d'ell i a no sufrir més quan el vegui sisplau!
InterPersonal

Hola MariaMagdi,
Gràcies per escriure'ns! Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
A vegades és difícil oblidar-se d'una persona, oi? Sembla que quedi enganxada al nostre cap i que no aconseguim treure'ns-la de la sobre!
El primer que cal fer quan volem oblidar algú és posar distància. Si no podem posar distància física, l'hem de posar mental. Com? Doncs evitant trobar-la als llocs, deixant de seguir-la a les xarxes socials, intentar no saber res de la seva vida, no demanar als amics comuns què fa l'altra persona.... Hem d'aconseguir portar el nostre dia a a dia sense que la persona ens condicioni.
El segon punt i també molt important és CENTRAR-SE en un mateix. Què vol dir això? Doncs fer les coses que ens agrada, estar amb els nostres amics, passar estones amb la família, donar-nos algun caprici... en definitiva, CUIDAR-NOS.
Sé que és difícil el què et demano, i que potser et semblarà que no avances gaire, però creu-me, si fas tot això arribarà un moment en què veure aquesta persona no et farà mal i llavors veuràs que t'has fet una mica més forta.
Una abraçada enorme!
www.consultajove.cat