2 nois??? Ajudaaa
Hola!
Doncs tinc un problema, m'agraden dos nois i a ells els hi agrado jo, però no se si saben que a mi m'agraden ells dos, hauria de decidir-me per algun, però no se que fer, si escolleixo a un l'altre, podria fer mal a l'altre noi, no se que fer per escollir, son molt diferents i m'agraden els dos, i em sento una mala persona, no es mereixen aquest tracte per part meva, no vull fer mal a ningú, hem podries donar alguns consells per poder saber qui m'agrada més i a qui escollir? Necessito ajuda, cada dia estic mes deprimida per aquest problema que el tinc al cap ficat i necessito trobar una solució abans de sentir-me encara més malament...
Moltes gràcies per l'atenció adolescents!
InterPersonal

Hola Anònima,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
A veure si puc ajudar-te a desembolicar-te una mica. Primer de tot dir-te que ens poden agradar moltes persones, però enamorar-nos.... això només passa de tant en tant.
És molt natural sentir atracció cap a certes persones i segurament a tu et passa que tots dos t'aporten coses diferents. Potser convindria poder conèixer-los una mica més i veure si realment aquesta atracció va més enllà.
Però per començar jo et diria que agafis un moment en què estiguis sola i tranquil·la i t'imaginéssis la teva futura parella. Com t'agradaria que fos? Què t'agradaria sentir al seu costat? Quines coses voldries que tingués?... No podem tenir la "parella ideal" perquè no existeix, però sí conèixer-nos suficientment a nosaltres mateixos per saber quins són els requisits. Un cop et coneguis, hauràs de veure si els compleixen tots dos, només un dels dos, o potser cap dels dos!
Molta sort!
Una abraçada
www.consultajove.cat