està bé el meu pes??
Hola, fa un temps quasi no menjava i em vaic aprimar molt i des de aquell cop que estic com obsesionada amb el meu pes. quasi cada dia em peso i ha vegades penso que m'he de aprimar una mica. medeixo 1.63 i peso uns 51kg està bé aquest pes? Es normal que em pesi cada dia i si algun dia m'he engreixat intenti de tornar a perdre'ls?
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure.
Tinc la sensació que només et valores a tu mateixa pel teu pes i l'experiència ens diu que valorar-nos únicament per una cosa... no acaba anant bé per la nostra salut!
Intenta respondre aquestes preguntes per veure si podem enfocar totes les qualitats que tens! (i que ara les tens arraconades):
- Què és el que més t'agrada fer actualment?
- Què t'agradava quan eres petita?
- Com són els teus amics?
- Quines activitats no se't donen gens bé?
- Pensa alguna cosa graciosa que t'hagi passat últimament
- Amb quin membre de la família et sents més propera? i per què?
- Què se't dóna bé?
- Quines coses hauries de millorar?
Es tracta que puguis mirar altres àmbits de la teva vida i potenciar-los!
De totes maneres, sempre que vulguem posar-nos a dieta i aprimar-nos és recomanable visitar algun especialista en nutrició perquè ens pot donar les pautes més adequades al nostre estil de vida. Consulta-ho amb els teus pares si t'interessa.
Una abraçada bonica
www.consultajove.cat