millor amic
tinc un problema i nose que fer, des de fa dies el meu amic suda de mi a l'institut, pero només quan estem amb més gent quan quedem amb sols es porta com sempre o millor, i em restrega que te novia o que queda amb ella, i no entenc perque o fa. A mi aixó em fot molt perque no entenc el perque de tot el que em fa, es molt dur perque tinc la sensació de que el perdo les meves amigues man dit que estan aqui per tot i que si no em diu res es que no em mereix, pero es que es molt dificl me lestimo molt i buff... nose que fer
InterPersonal

Bon dia,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per escriure'ns!
Tens molta sort de tenir unes amigues així, que estan al teu costat en tot moment i et fan suport!
El millor que pots fer és agafar al teu millor amic i explicar-li com et sents, explica-li que no entens el seu comportament i el perquè et diu totes aquestes coses. Pot ser que no sigui conscient de què s'està comportant així i de què t'està fent mal... si més no, digues-li que tu no ho estàs passant gens bé, i que necessites parlar amb ell per aclarir aquesta situació!
Molts ànims i molta sort!!
www.consultajove.cat