voldria ser anònima
A mi em costa moolt decidirme per qualsevol cosa, el cas es que lany que ve fare batxillerat. El problema ve quan tinc que escollir una carrera per a la universitat. A mi magradaria fer la d'art, pero les matematiques tambe se'm donen molt be i no les vull deixar apart. Què puc escollir?
HELP ME PLEASE!!!!
InterPersonal

Bon dia!
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per la consulta!
És normal que aquest moment de la teva vida t'entrin tots els dubtes i no tinguis clar que escollir, a molta gent que li agraden coses tan diferents com les que tu comentes (art i matemàtiques) es troben en aquesta situació tan confusa.
El millor que pots fer és parlar amb el teu tutor o amb algun professor. Els tutors que et coneixen des de fa temps, tant en l'àmbit acadèmic, com personal, són les persones que et poden ajudar millor en aquesta decisió, ja que poden valorar quins són els teus punts forts i els teus punts febles, i quina és la carrera amb la qual tu pots sentir-te i encaixar millor. Demana poder reunir-te amb ells i amb el que tu penses i el que ells et diguin segur que prens una molt bona decisió!
www.consultajove.cat