Ajuda plis:''((((( (amurr)
Hola, des de fa uns mesos doncs estic molt enamorada d'un noi, però nose que fer perquè ell s'enamori de mi, cada nit ploru perquè m'ha donat fort i odio veure que estem junts però que no som ''res'' amics només, vui ajuda plis, em vaig deprimint lentament ¡, tinc l'autoestima pels terres, pero ja poc a poc em vaig acceptant. Siusplau contesteu:'(
InterPersonal

Bon dia annie 98,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la teva consulta.
No has de fer res per agradar-li i perquè s'enamori de tu, simplement has de ser tu mateixa. Les persones que agraden i enamoren són les persones naturals i autèntiques, i així és com has de ser tu!
El que sí que pots fer és intentar parlar més amb ell, parleu de temes que us interessin als dos, intenta pensar coses i activitats per a què passeu més temps junts! Parla-li pel xat o pel Facebook quan no estigueu junts...!, sense ser massa insistent, però vés buscant, poc a poc, la manera d'apropar-te a ell. Has parlat algun cop amb ell sobre qui li agrada? Qui sap! Potser ell pensa el mateix de tu!!
Molts ànims!
www.consultajove.cat