Ja nompuc mes!
Mireu fa un temps vaig confessar uns cosa molt privada a una amiga i u va enviar a 30 o mes persones amb captures i tot.
Ara ja no li e tornat a dir res k em puges afectar pro algu sa inventat coses falses sobre mi i a sobre son sobre el noi k odio! I crec k a set ella, es capasa de tot
Ja no puc mes! K puc fer ara estic aconseguint proves sobre k es ella i kuan les tingui li parlare per aclararo, sisplau ja no puc mes ara totom es posa amb mi i no puc continuar axi k faig?
InterPersonal

Bona tarda anonimiti,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per escriure'ns!
Entenc que et sentis així amb aquesta situació tan injusta que expliques. El millor que pots fer és parlar amb ella i dir-li com et sents. Explica-li que estàs molt dolguda per això que està fent.
Parla amb un adult, com per exemple un professor, explica-li la situació, segur que t'ajuda a buscar la manera de frenar-ho i de fer saber a la resta de gent que tot això no és més que una invenció d'aquesta noia.
Imagino que la situació és complicada, estigues amb la gent que realment sap que això és mentida i intenta ignorar a la resta fins que tot s'aclareixi! Però sobretot, demana ajuda a una persona adulta que pugui posar fi a aquesta situació.
Molts i molts ànims!
www.consultajove.cat