Enamorada...
Tinc un problema, la setmana passada em vaig liar amb un tio, el cual m'agrada moltissim, pero em va dir que em vaig liar molt malament y m'he quedat destrçada. El problema es que em mira molt a clase y no ha entenc, va de que em lio fatal, etc i es que no em deixa de mirar y tampoc parlem, a vegadas si però no arribem ni a parlar 10 segons i estic feta un lio...
Ajuda sisplau!
InterPersonal

Hola Nerea! Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs no m'estranya que et quedéssis destrossada. No va ser massa amable per part seva.
No conec a ningú 100% expert en lios. Sempre hi ha alguna cosa a aprendre. Però en fí..sembla que ell ho té clar de qeu tu ho vas fer malament i ell, ho va fer bé?
Si et vas quedar destrossada tens el dret a dir-li que no et va agradar el que et va dir i que haguéssis agraït que t'expliqués què li agradava, ja que no estàs al seu cap i que tothom li agrada una cosa o altre.
Lo important és comunicar-se què li agrada a un, no esperar que els altres facin el que esperes!
Valorael mal que t'ha fet i si et mereixes aquestes respostes d'un moment especial com és un lio.
una abraçada
Eli Aulet wwww.interpersonal.cat