Condemnats a la Frienzone?
Bé, el que em passa és força simple, fa dies que tinc dubtes de la meva relació amb un amic. Des de farà un parell o tres d'anys que som molt amics, i ell és el típic tio bueno, intel·ligent i mujeriego que lliga amb totes i a mi de tant en tant també em llançava indirectes sense importància (cosa que mai havia fet), però ara farà un any que la cosa va a més, més d'un cop hem estat a punt de liar-nos però ni un ni l'altre ens atrevim, i cada cop el tonteig va a més. El problema ve quan jo al principi només el veia com un amic i no volia liar-me amb ell per això, però ara cada cop el veig amb uns altres ulls i no sé que fer. El que tinc clar és que no vull ser una més i no vull perdre l'amistat amb ell, però tinc la sensació que si algun dia cedeixo serà tot diferent.
Ain't know, help!!
Elena Crespi

Hola!
Pensa que tens un avantatge respecte "Les altres" i així no seràs una més... tu ets amiga seva i això et dóna la tranquil·llitat de poder parlar amb ell coses que ell amb les altres noies no parlaria.
Evidentment si t'arrisques i us lieu, el perill de que es quedi en això i perdeu l'amistat hi és... però sempre hi ha riscos en tot el que fem.
Què passaria si li comentessis que no vols ser una més?
Iniciar quelcom amb algú sempre implica una part de "don't know!" perquè no sabem mai com acabarà el que estem començant... liar-te... no liar-te... no sé què passarà si ho fas o no ho fas... però el que està clar és que has de fer el que TU sentis que has de fer.
Sort!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com