Aitor
Hola bon dia!!!
Et volia fer una consulta, sobre un tema que últimament no em para de donar voltes pel cap.
Actualment, m'agrada molt un noi ( Aitor ) i segons el que ell diu també li agrado. Amb l'amor, sóc una persona molt vergonyosa i això m'impedeix parlar amb ell en persona.
L'altre dia, per wats em va dir que potser aquesta setmana estaria una mica diferent perquè tenia un problema
que estava intentant resoldre, però que no em podia dir de que es tractava. Jo em vaig preocupar ( com és logic) i després de preguntar-li bastants cops, segueix sense dir-me que és. Estic molt preocupada però amb ell estic fent veure que m'he oblidat del tema perquè cada cop que parlem sobre això es deprimeix molt.
Em fa por que sigui alguna cosa com ara que ha tingut lio amb una altre o alguna cosa per l'estil perquè em va dir que preferia morir a dirmo.
era per si em podeu ajudar. Adew i moltes gràcies per tot!!!!
InterPersonal

Hola Gina! Sóc l'ELi AUlet. psicòloga d'Interpersonal. Doncs, confia en que us agradeu! i disfruta del que t'agrada d'ell i de mantenir converses divertides també.
Pel tema de la vergonya, no és res estrany! Tothom o la majoria de la gent en té en aquests casos. No es tracta de que amrxi al vergonya sinó de qeu no t'impedeixi fer el qeu vols. Per tant, confia en la teva part valenta i fes-la sortir. Fent passets cap a parlar amb ell veuràs com ho vas aconseguint!!
Si deixes que mani la vergonya no trobaràs resultats!!!
Si t'ha demanat espai, t'anirà bé a tu i a ell que el respectis. Tu et deixaràs de preocupar i ell ho podrà resoldre amb llibertat . No e´s lògic preocupar-se eprquè els altres tinguin un problema! Els hi podem demanar si volen un cop de mà, però sinó és que ja ho saben fer ells.
Ja t'ho explicarà si ho creu necessàri!
una abraçada
Eli AUlet www.interpersonal.cat