nose que fer..
Hola bonanit, t'escric perque hi ha una cosa que em balla pel cap i nose que fer. Jo faig natacio i sempre que hi vaig hi ha un noi de dos anys mes que jo que m'atrau molt. Es d'una categoria mes que jo i per tant no tinc oportunitat de parlar amb ell. A vegades he notat mirades entre els dos pero penso que potser es per casualitat. Nose que m'ha donat amb aquest noi pero arriba un moment que no puc parar de mirar-lo i tinc ganes de coneixe'l. Tenim un amic en comu pero no m'atreveixo a dir-li que me'l presenti per vergonya; penso que si ell li diu que el vull coneixer no sera el mateix, ja que als nois el hi agrada una mica lo dificil i a mi no haura fet gaire per aconseguir-me. Per amtre banda, em fa cosa que les mirades siguin cosa meva i jo a ell no li pugui atraure. El vec tres dies ala setmana pero a partir d'ara estare un mes sense veure'l per problemes a les instal.lacions de la piscina. T'agrairia que em diguessim que puc fer, nose com puc dir-li algo o dir-li al amic de coneixen's pero tot es per culpa de la por al rebuig i la vergonya.
Moltes grácies de veritat!♥
InterPersonal

Hola leire2715! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs intenta fer-t'hi amiga tu directament. Sigues tu mateixa quan el vegis. Més enllà de la vergonya d'aquestes situaicons, que és natural sentir-la, confia en les habilitats que es posen en joc quan arribes a un lloc nou o conèixes a algu.
Evidentment que ell pot pensar el que sigui, pot tenir uns altres sentiments ( no podem agradar a tothom) o mil coses, però si a tu t'agrada, està bé qeu donis el pas a conèixe'l! Tampoc es tracta de que t'hi tiris a sobre, sinó de fer-te amiga, agafar confiança i veure si realment t'agrada.
Endavant
ELi Aulet www.interpersonal.cat