problema amb una carta!
hola, tinc una carta preparada per donar-li al noi que m'agrada, però no em surt el moment idoni per donar-li, li e de donar un llibre però no se quan donar-li perquè quan el veig em dona algu.
em podria algu ajudar a quan donar-li susplau?
Mercii<3
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal! Doncs el més útil que et podem dir és que el moment idòni no existeix!! Si, entenc que et sembla raro el que et dic! però és cert! es tracta de que aquest moment el creís tu!
Pots estar una mica atenta a hores i llocs que sigui més fàcil! Pensa en quines són aquestes estones i llavors, agafa aire i endavant!
Pensa que és bonic el qeu fas! Es clar que ell és lliure de respondre com sigui, o de no respondre ! és un misteri el que farà ell, però si tu en tens ganes endavant! Posar esfoç i entussasma en el qeu volem ens fa valents!
una abraçada
Eli Aulet www.interpersonal.cat