relació en perill? :'(
Hola! Doncs la meva història és la següent; fa uns 3 mesos mes o menys vaig sortir de festa amb unes amigues i vam coneixer un grup de gent molt simpàtics tots. Els cas esque em vaig fixar amb un noi que era MOLT guapu, pero vaig pensar que ell no es fixaria amb mi, pero per sorpresa meva ho va fer, de tal manera que va passar tota la nit al meu costat, ens vam donar els tels etc. Quan ens despediem em va agafar per darrera i em va fer un petó. Vam estar parlant durant una setmana per whats i també vam quedar bastant (ens vam liar). Fins aquí tot bé, jo estic super pillada d'ell i ell de mi pero buenu... el problema són els seus pares. Són molt exigents, saben que estem mig sortint i bueno, d'aqui poc es canviarà de casa i viurà més lluny, i ara cada cop l'estàn allunyant més de mi, no els hi dec agradar o algo... Jo li he dit que parli amb ells pero diu que els hi té massa respecte com per no fer-los cas etc. No vull que s'ensorri la relació o que ja no vulgui saber res de mi per culpa d'ells... estic massa enamorada. Què puc fer??
InterPersonal

Hola bonica,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
A vegades vivim situacions contra les que no podem lluitar. Entenc que t'enfadi aquesta situació, però si els pares d'aquest noi han decidit canviar de domicili, no s'hi pot fer res.
Pel què fa a la vostra relació, has de poder parlar amb aquest noi i veure què fareu a partir d'ara. Si ell sent que no vol decepcionar als seus pares i decideix deixar de veure't.... ho hauràs d'acceptar, per molt dur que sigui. Per altra banda, també pots proposar-li (si a tu també et ve de gust) de continuar parlant per whatsapp i veureu's menys sovint (un cop a la setmana, o cada dues setmanes). Potser així els seus pares accepten millor la vostra relació.
Però tu no hi pots fer res més. És ell qui ha de decidir com vol afrontar aquesta decisió. Tu estigues convençuda del què vols i defensa-ho!
Una abraçada
www.consultajove.cat