Problema!
Hola!
Aquest any me'n he anat a viure a Irlanda per aprendre angles i estic vivint amb una família (com un intercanvi). Jo a casa sempre he menjat sa però ara que estic aquí menjo fatal! Em posen salsitxes, bacon, ous ferrats i pure de patata cada dia! No menjo peix ni fruita. A vegades em donen pastanaga o col i jo em pensava que estava bé però el altre dia vaig veure com li tiraven 250g de mantega per bullir-la! A més crec que estic guanyant pes i em sento fatal:(
Algun consell? Els hi dic a la família? Tinc por de que s'enfadin però alhora vull menjar bé i sentir-me sana.
Gràcies:)
Sara Bujalance

Hola Alba! Entenc com et deus sentir i no és una situació fàcil, ja que ells estan menjant d'una manera que és la que coneixen i a la que estan acostumats per la seva cultura. Però tot i així han de ser capaços d'entendre que tu tens uns altres hàbits alimentaris, i ja que esteu convivint és important que trobeu una manera de conviure que sigui satisfactòria per a tots, per a ells i per a tu. El millor que pots fer és parlar amb ells i explicar-los que trobes a faltar alguns aliments dels quals n'acostumes a menjar a casa teva, com la fruita i el peix, i demanar-los si seria possible que els incloguessin a la cuina, de cara a que tu els puguis consumir. Parlant la gent s'enten. Si els hi dius amb respecte i educació, segur que faran tot el possible per a que et trobis a gust. Molts petons!!