Anorexia
Hola, fa dos anys que estic amb anorexia, epoques més forta i epoques no tan fortes. Ara ja ho tenia molt controlat i tot pero fa dues setmanes o tres que em dona la sensacio que estic començant a recaure pero tinc por d'explicar-ho als especialistes i als pares i a tothom. No se que fer, m'he engreixat molt i ho se tan pel pes co pel que veig quan em miro al mirall...no se que fer...Ajudeu-me...em vull aprimaaaaaaaar
Sara Bujalance

Hola pinky22! Entenc com et deus sentir i sé que no és fàcil parlar-ho amb els pares o amb els especialistes, però ho has de fer. A més, tu no tens la culpa del que t'està passant, no has fet res malament, i ells ho saben. No és la teva culpa, i tens dret a rebre ajuda. Parla amb ells, ho entendran i t'agrairan que ho hagis explicat, ja que és la única manera de solucionar aquest problema, i com abans ho expliquis més fàcil serà i més agraïts estaran de que els hagis dit. Molts ànims i molts petons!!