La meva amiga és anorèxica?
Hola, necessito que m'ajudis ja que fa una setmana la meva amiga em va dir que havia començat a vomitar perquè no se sentia bé amb el seu pes. Ella em va dir que al principi creia que ho podria controlar i parar quan volgués pero que ara ja no ho podia parar. I no perquè es veiés gorda sino perquè només posar-se menjar a la boca ja li venien arcades i no volia menjar. Ella sempre ha sigut una noia que lio agrada molt menjar i que no podia parar de menjar. Els seus pares no ho saben, però s'està aprimant molt i té por que els seus pares la descobreixin i les notes comencin a baixar.
Jo no seé com ajudar-la, em podrieu donar alguna indicació?
Gràcies.
Sara Bujalance

Hola marta_99! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació per la teva amiga, per tot el que m'expliques és normal que estiguis amoïnada ja que podria estar patint un trastorn de la conducta alimentària. Per ajudar-la és fonamental que els seus pares sàpiguen què li està passant. Els amics teniu un paper molt important a l'hora de donar-li suport però, malauradament, no la podeu curar, d'això se n'han d'encarregar els seus pares. Parla amb ella i anima-la per a que parli amb els seus pares, i si no ho fa, aleshores hauràs de ser tu qui ho faci parlant amb ells directament. Sé que pot costar fer-ho, i la teva amiga s'enfadarà al principi, però més tard segur que ho entendrà i t'ho agrairà, adonant-se de que has actuat com una bona amiga de veritat. Molts petons!!