aajudaaaaaaaaaaaaaaaa estic farta de tot (anna ) XDXDXDXD poso aixo perk sino no men recordo XD
hola
primer de tot gracies pel que feu pels adolescents de Catalunya
el cas es que no tinc mobil i em discuteixo mol amb els meus pares jo vull mobil i es lunic que vull pel meu cumple i per reis . no vull res mes
consells perk els meus pares em comprin un mobil????
InterPersonal

Hola anna121212! Sóc l'ELi AUlet. psicòlgoa d'Interpersonal.
Doncs no hi ha consells epr això. El que pots intentar és apctar amb ells, unes obligacions i responsabilitats que assumeixes i després la possibilitat de mòvil.
De totes maneres això ho han de dir ells, depèn de moltes coses. Un mòvil implica una responsaiblitat i uns diners a gastar, i ells són els que encara tenen dret a decidir algunes coses.
Intenta negociar, pensa què esperen de tu ara que ja ets més gran i com els podria ajudar a fer canviar d'opinió! No vull dir amb això que sigui fàcil! No conec als teus pares i com et dic ells decideixen perquè són ells els que es gastaran els diners.
Una abraçada
Eli Aulet www.interpersonal.cat