AJUDAA:(
La meva vida sembla una telenovela jaja, el noi amb el que hem vaig liar farà una setmana, no ens hem tornat a veure i sempre l'he d'obrir jo per whatsapp, i hem començo a cansar de sempre donar i no recibir res... Ara estic de tonteig amb un noi de la meva classe però tinc por que vulgui el que vol i després hem deixi tirada... Que faig? Amb qui continuu? Amb el noi que hem vaig liar o amb el d'ara?
InterPersonal

Hola laureta19!
Doncs si estàs cansada de donar i no rebre, hauràs de prendre una decisió! De fet us vàreu liar , però vàreu parlar de si volieu mantenir una relació o estar més units? Sinó en vàreu parlar potser és eprquè espereu coses diferents!
Les relacions han de tenir un euqil.libri entre el donar i el rebre perquè siguin sanes!
Per l'altre noi si també et diu el que vol. Escolta clarament i sense autoenganys el que vol amb tu. Si tu no vols el mateix i creus que liar-te amb ell et pot portar més complicacions i patiments que satisfacció, hauràs de prendre una decisió!
Tu decideixes e que vols viure i com vols estar després!
ELi Aulet www.interpersonal.cat