Necessitoo ajudaa...:(
Fa temps vaig cuneixer un noi, al principi a ell li agradava i tontejavem molt, però al cap d'un temps, li vaig deixar d'agrada i jo em vaig acabar enamorant d'ell, va coneixer una altra noia, però no tenen res. Fa unes setmanes em va dir que em volia coneixer millor i que volia quedar amb mi! però ultimament hi ha dies que xerrem molt i unclus m'ajuda amb els deurees i hi ha dies que suda olimpicament de mi:( Jo vull saver la vostra opinior, com ho veieu? Tenim futur?
InterPersonal

Hola anna! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
Sembla que ell t'ha demanat conèixer. Això significa que vol passar estones amb tu i xerrar, però també que hi ha altres dies que estarà per les seves coses. Si tu acceptes aquesta situació, doncs deixa que els coses passin i vés fent.
Si tu vols alguna cosa més, parla amb ell , si creus que és el moment, i diga-li que tu no tens prou en parlar alguns dies.
Tu decideixes. Valora les conseqüències de cada opció. Una tercera opció pot ser deixar d'esperar i estar pendent de quan parleu: centrar-te en els teves coses i deixar un temps eprquè es f¡vagi definint el que hi ha entre vosaltres. I que això passi a poc a poc i de manera relaxada.
Dóna't la oportuntiat de conèixe'l bé i així sabràs segur que a tu també t'agrada com és i que pots compartir amb ell alguna cosa més que amistat, si ell finalment també decideix que vol vompartir amb tu una relació més enllà de l'amistat.
El dia a dia anirà definint si teniu futur. Segons com us comporteu, sentiments i com aneu construint la relació. Depèn de tots dos!
Endavant!
Eli Aulet www.interpersonal.cat