Caderes amples (0)
Hola!
He anat notan durant aquest últim any que tenia les caderes amples, que tenic moltes curves (tinc 14anys i peso uns 50, nose si està be o no) a la cadera faig una supercurva i les cuixes tambe pero despres a les cames les tinc primes... Bueno el que m'agradaria que em diguessis com puc "aprimar" aquestes caderes!
Graaaaaaaaacies un besito
Sara Bujalance

Hola Elia! El teu pes està molt bé, i la forma del teu cos també està molt bé! El que t'ha passat és que el teu cos s'està desenvolupant sexualment i això fa que la teva cintura s'afini i les teves caderes i cuixes es facin més amples, de la mateixa manera que et creixeran els pits. Així que no cal que aprimis res perquè el teu cos i pes estan fantàsticament bé. Totes les noies, durant l'adolescència, experimenten aquests mateixos canvis, abans o després, de manera més o menys notable. A més, no hi ha cap manera d'aprimar o engreixar una part concreta del cos, el que sí pots fer és assegurar-te un bon pes (en general) i salut menjant equilibrat i fent esport habitualment. Molts petons!!