amor?
Com es sap si t'has enamorat?
Les meves amigues sempre parlen de quan t'enamores es super especial, que es genial...
Però crec que mai m'he enamorat de veritat. Sempre hi ha hagut el tipic noi que dius quan et pregunten a per qui vas pero crec que aixo no es
ni amor ni re. Perque crec que mes aviat ho deia perque m'anessin preguntant i que la gent no s'inventes cose
Com es sap si s'esta enamorat?
InterPersonal

Hola!
Sóc l'ELi AUlet. Psicòlgoa d'Interpersonal.
Doncs pot ser que mai t'hagis enamorat encara. Això va venint, però a cadascú li arriba en el seu moment!
Disfruta del tipus de relacions que tens ara i t'adonaras de que en el moment que arribi l'enamorament, sentiràs les sensacions que expliquen les teves amigues. Si, enamorar-se és bonic i també per fer-ho bé s'ha de saber viure-ho positivament. Vull dir: reservar el teu espai personal i amistats a part de l'espai en que un pensa i estar amb l'altre ( en el cas que l'enamorament sigui recíporc).
Gaudeix del que vius ara! Totes les etapes tenen sorpreses i experiències boniques!
ELi AUlet www.interpersonal.cat