Ajuda
Hola, doncs fa cosa d'un temps vaig conèixer a un noi, creia que li podria agradar pero a ell li agrada una altre noia... que puc fer per agradar-li o ovlidar-lo?
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi Aulet. psicòloga d'Interpersonal.
Entenc que hagis passat una decepció! L'amor a vegades té aquestes situacions en que un manté certes expectatives i llavors no acaba de sortir així....I això a vegades fa rabia, o tristesa, o...
No es tracta de que no li puguis agradar, es tracta de que a vegades no podem agradar a tothom i això no vol dir que siguem menys valuosos, o menys atractius, o menys..res de res!!
Intentar agradar a algu és una missió complicada ja que no està sota el teu control. Pots intentar apropar-te a ell, conèixe'l més, ser tu mateixa amb ell...etc. Potser així, coneixent-lo més, tu també et dones la oportunitat de saber si realment t'agrada.
D'altra banda, t'hauràs de marcar un temps i sinó funciona passar a una altra missió. La teva vida no pot quedar encallada només perquè una persona no senti el mateix que tu sents.
Valora el que t'agrada, fés el que tu sents que et fa feliç i segueix sumant gent a la teva vida!
Endavant
ELi AUlet www.interpersonal.cat