no se que em pasa ajuda!
Hola gràcies per llegir això
primer et volia dir que desde que va morir el meu avi no soc la mateixa tot m'afecta d'una manera diferent
a part em veig horrible cada cop que em miro al mirall em sento horrible, em veig penosa i no seveixo per res
ningú sap que u estic pasant malament . Només tinc ganes de estar tot el dia al llit plorant em sento trista i necesitaria que algu m'ajudi per estar millor.
Gràcies.
InterPersonal

Hola Mireia,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Primer de tot dir-te que em sap molt greu que hagis passat per aquesta situació. La mort i el dol són esdeveniments que, malgrat sabem que ens tocarà viure, no acabem d'estar mai preparats.
És natural que estiguis trista pel teu avi i m'agradaria que no intentis amagar-ho, perquè et sentiràs pitjor. Sigues honesta amb tu mateixa i deixa que flueixi la tristesa. És natural que el trobis a faltar, que ara estiguis més irritable, que tinguis ganes de plorar i que potser sentis que poques coses tenen sentit. Forma part del dol, és natural sentir-ho i ho hem d'acceptar.
Així que jo et diria que primer de tot acceptessis que potser et ve una època on estaràs trista pel teu avi i que et permetis sentir-ho. I en segon lloc que en parlis amb la teva família. Explica què sents i parleu de l'avi, recordeu-lo i passeu estones junts parlant d'ell. Veuràs que malgrat us faci mal, compartir aquests moments us farà més forts.
Una abraçada!
www.consultajove.cat