Anorèxia?
Hola, l'altre dia a classe vem llegir un text sobre l'anorèxia, i els meus amics em van començar a mirar a l'hora de llegir els sintomes i ara estan dient que sóc anorèxica per que vomito dos cops per setmana, en el últim any m'he aprimat molt. Jo crec que estic grasa, tinc 14 anys faig 1'69 y peso 67 quilos. No se jo no crec que sigui anorèxica pero si tothom esta tan segur...
espero que em pugueu ajudar merci :)
Sara Bujalance

Hola ZombieGirl! El teu pes està bé, no necessites aprimar res!. Vomitar per intentar aprimar és molt perillós. Pots acabar, fins i tot, a l'hospital, així que no ho tornis a fer. A més, el vòmit no aprima, si coneixes a algú que està prim i vomita, està prim per altres motius, perquè el vòmit ni aprima ni engreixa. El que és realment important per sentir-nos bé amb nosaltres mateixos és acceptar-nos tal i com som. Parla amb els teus amics i familiars, ells t'ajudaran a sentir-te bé amb tu mateixa. Parla sobretot amb els pares i explica'ls tot el que t'ha passat. Ells t'ajudaran a evitar que empitjori el problema. MOlts petons!!