Millor amigues...
Fa uns dies una amiga meva em va dir que dues de les meves millors amigues m'estaven dient que jo era una falsa, que em vestia com una d'elles, que combinava molt malament la roba i que m'agradava el nòvio d'una de les meves millors amigues.
No sé que fer, són les meves dues millors amigues i m'importa molt el que pensin elles de mi, siusplau ajuda.
InterPersonal

Hola Danielle,
Entenc que et sentis així, no és gens agradable que les persones del nostre entorn ens tractin d'aquesta manera. Però primer de tot et demanaré que t'asseguris que aquestes afirmacions són veritat.
En cas que sí, hauràs de decidir si segueixes sent amiga seva. Les amistats són relacions de confiança, seguretat i intimitat i si un d'aquests pilars es trenca o no es compleix... voldrà dir que potser l'amistat no és tan sincera. Sigues valenta i respecta't a tu mateixa. No podem deixar que ningú ens tracti d'aquesta manera ni ens faci sentir malament.
No et tanquis en aquesta amistat, fes activitats noves, comença algun curset o alguna activitat en un esplai, coneix gent nova i veuràs que et sentiràs millor amb tu mateixa!
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat