el despres de no menjar...
Hola adolescents!
MIra jo fa dos anys vaig deixar de menjar per temes d'insults etc. la veritat es que si que estava un pel grassoneta pero no com per deixar de menjar! Amb perdre 2 kg ja estava genial pero jo com mi veia vaig deixar de menjar aixique vaig pedre 6 o 7 kg si no recordo malament en 2 setmanes i dos setmanes més em vaig quear exactament en aquell pes, ara fa un any o aixi em vaig adonar que havia fet una bestiesa perque resulta que al no menjar es com si l'estomeg sem agues reduit (no se si pot passar) i no mentre el menjar, menjo molt molt apoc apoc i de seguida estic tipa, i cada cop sense jo voler m'aprimo (ja que segueixo amb el mateix pes de fa 2 anys i he crescut uns quants cm), la veritat es que tinc por a estar massa prima pero no puc mejar de cap menera, si m'enjo massa vomito... que puc fer?!
Per cert peso 42'5 kg i medeixo 59cm.
Gracies:D
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació. El teu pes és massa baixet i tots els problemes que estàs tenint amb l'alimentació són preocupants. A la teva edat hauries de tenir gana i ser capaç de menjar sense problemes. Si un no pot menjar, ja sigui per manca de gana o perquè la preocupació pel pes és excessiva, el que ha de fer és anar al metge per posar-li solució el més aviat possible. Aquests problemes que estàs tenint poden perjudicar molt seriosament la teva salut, i també poden acabar desenvolupant una anorèxia, per exemple. El que has de fer és parlar amb els teus pares i anar al metge. Molts ànims i molts petons!!