CAMEES !
Tinc complexes amb les meves cames, son massa gordes aquest any he comensat a fer molt esport i ara vaig dos dies el gimnas, dos dies a ballar i faig dos dies de ED a l'escola, me aprimat una mica pero vull vaixar mes cames em podries dir com ho puc fer? I ja intento menjar de tor jeje:) faig 1.45 i peso 51.5 estic be?? O estic gorda?😭 magovio molt amb aquest tema i sobretot quan tinc gent mes prima que jo al meu costat. Graciees :)
Sara Bujalance

Hola Kira_66! Estàs bé, no t'agobiis perquè no fa falta. I, molt important, NO et comparis amb els altres, cada persona és diferent i el seu cos també, i tots es mereixen el mateix respecte. No hi ha cap manera d'aprimar o engreixar una part concreta del cos com, per exemple, les cames. El que sí pots fer és menjar de forma equilibrada per mantenir un bon pes en general i fer esport habitualment, com ja fas. I recorda que la forma del cos també depèn d'un factor genètic, que no podem canviar (el que sovint anomenem "constitució"), i que per això és tan important acceptar-nos tal i com som per sentir-nos bé amb nosaltres mateixos. Molts petons!!