Ajuda!
Hola molt bon dia! Tinc un problema amb l’amor i no se que fer, m’agradaria que m’ajudessiu.
Doncs a una festa vaig conèixer a un noi. Vaig estar amb ell 2 mesos i van ser los millors dies de la meva vida. El que passa es que ens portem de 2 anys, jo en tinc 14 i ell 16. Sols anàvem de rotllo i ell no vol res seriós, però jo si ja que penso en ell sempre i crec que estic enamorada d’ell.
El que m’agradaria que em diguéssiu es que puc fer, si intentar estar amb ell o deixar-lo estar. Espero la vostra resposta, moltes gracies!
InterPersonal

Hola bonica!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
A vegades quan comencem una relació amb alguna persona, no sabem què passarà. Amb el temps, els sentiments es van definint i sembla que no són els mateixos per tots dos. El més important és poder parlar del què està passant i sembla que ell actualment no vol avançar més en la relació.
Ara la feina és teva en decidir què és el millor per tu. Si sents que pots mantenir aquesta relació sense patiment, endavant! però si preveus que tu sentiràs que cada vegada vols més, que serà una relació desequilibrada i que tu patiràs.... serà millor que et protegeixis ara que hi ets a temps!
Es tracta de conèixer les regles del joc i saber si vols jugar-hi o no. Tu decideixes.
Una abraçada
www.consultajove.cat